Jouw ervaring met Buurtplein is belangrijk voor ons. Heb je een compliment, suggestie of klacht? Laat het ons weten! 

Complimenten, suggesties en klachten kun je delen met een medewerker of via het reactieformulier (externe link)of het klachtenformulier(externe link)
Je kunt ook bellen naar (0314) 34 19 19. 

Hoe werkt de klachtenprocedure

We hebben het liefst dat je de klacht bespreekt met de medewerker van Buurtplein waar de klacht over gaat. Dit gesprek hoef je niet alleen te voeren. Als je het fijn vindt of als jij en de medewerker er samen niet uitkomen, gaat de gebiedsmanager van de medewerker met jullie samen in gesprek. Laat de medewerker weten dat je graag met hem/haar in gesprek gaat met zijn/haar gebiedsmanager erbij. 

Ga je liever niet in gesprek met de medewerker zelf? Dan kun je bellen met de klachtencoördinator via het algemene telefoonnummer van Buurtplein: 
(0314) 34 19 19. Je kunt ook het klachtenformulier (externe link)invullen. Je krijgt van ons binnen 5 werkdagen een ontvangstbevestiging. Daarin leggen we we uit hoe de klachtenprocedure verder gaat. 

Hoe wordt jouw klacht behandeld?

Iedere klacht die bij ons binnenkomt wordt binnen 3 weken in behandeling genomen. De gebiedsmanager die jouw klacht behandelt neemt contact met je op voor meer informatie over je klacht. Hij/zij neemt ook contact op met de medewerker waar de klacht over gaat om zijn of haar kant van het verhaal te horen. Soms is de klacht daarna afgehandeld, maar het ook zijn dat er een vervolgtraject komt. Je krijgt een brief of e-mail waarin staat of en hoe je klacht is afgehandeld. Is er geen oplossing gevonden? Dan staat er in de brief of e-mail hoe het nu verder gaat.  

Nog steeds niet tevreden? 

Is je klacht behandeld, maar ben je nog steeds niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Neem dan contact op met de gemeentelijke Ombudsman. Buurtplein is hierbij aangesloten. Kijk voor meer informatie op www.ombudsmandoetinchem.nl(externe link)

Hulp nodig bij het invullen van het formulier?

Heb je hulp nodig bij het invullen van het formulier, dan kun je contact opnemen met het Formulieren Café. Het formulieren café is er voor iedereen die moeite heeft met het invullen van formulieren of met het indienen van aanvragen. Ook mensen die geen computer hebben, kunnen hier terecht.